Force Alloy Elite

Ár: 1 039 990 HUF
Modell: Force Alloy Elite
Évjárat: 2019
Go Összehasonlítás Go  Üzletkereső  Go  Alkatrészek Go  Geometria

Az alapoktól megújítottuk azoknak a versenyzőknek, akik meredek lejtőket és komoly szórakozást várnak. A 150 mm-es rugóútat összehangoltuk a 27,5”-s kerekekkel és megújított LTS-felfüggesztési platformunkkal, így a teljesen új Force nagyszerű társá vált.

Kérdés a termékről

Alkatrészek

SzínGloss Chartreuse W/ Deep Navy & Red (CHT)
MéretXS, S, M, L, XL
VázAll New Force Alloy, 150mm rear wheel travel, alloy front and rear frame, Boost 148 rear spacing, ISCG05 mounts, Lockr pivots, metric trunnion shock mounts, coil shock compatible
VillaRockShox Yari RC, 160mm, Charger Damper, DebonAir, 15x110mm, tapered steerer
RugóstagRockShox Super Deluxe R, Coil, 185x55mm, metric trunnion
HajtóműTruvativ Descendant 6K, Dub, 32T
KözépcsapágySRAM Dub BSA
HátsóváltóSRAM NX Eagle
ElsőváltóN/A
VáltókarSRAM NX Eagle with Matchmaker
LánckeréksorSRAM - TBA
LáncSRAM Eagle 12spd
FékTektro Slate T4 hydro disc, 203/180mm
FékkarTektro Slate 4 hydro disc
FelniWTB ST i29 TCS 2.0, 32h, tubeless ready
AgyAll Terra Alloy Disc 15x110 front, 12x148 rear
KüllőStainless Steel, 14g
KormányszárRace Face Chester, 6061 Alloy, 35mm clamp, 40mm
KülsőSchwalbe Hans Dampf Performance 27.5 x 2.35" Addix Speed grip compound, tubeless ready
KormányRace Face Chester Alloy Riser, 35mm clamp, 20mm rise, 8° sweep, 5° rise, 780mm
KormánymarkolatGT Statement2 Double Lock-on Grips
KormánycsapágyFSA NO.42, angular contact bearings
NyeregWTB Silverado Sport
NyeregszárX-Fusion dropper, 1x lever, internal routing, 31.6mm, 125mm (XS-M) 150mm (L-XL)
*A műszaki adatok és árak indoklás nélkül változhatnak.
A termék képek csak tájékoztató jellegűek.
Force Alloy Elite -
LTS - Linkage Tuned Suspension

LTS - Linkage Tuned Suspension

Ahhoz, hogy tudd, hová mész... tudnod kell, hogy honnan jössz

Legendás platformot hoztunk vissza, és felfrissítettük modern funkcionalitással. Az LTS egy sokoldalú platform, amely minden kategóriára és területre beállítható. Az LTS fejlesztése során arra összpontosítottunk, hogy a bringásnak fokozott fékteljesítményt, ütés tompítást és nagyobb tapadást biztosítson. A progresszív eszköz arány úgy lett kialakítva, hogy zökkenőmentes, szabályozott és kiszámítható rugó utat biztosítson.

Flip Chip

Flip Chip

Állítsa be a geometriát a Chip átfordításával.

Hi = alacsony és gyors, Low = alacsonyabb és gyorsabb. Hogy érzi magát ma? Hová megy bringázni? Állítsa be a kerékpárt a stílus és terep szerint. A fejszöget +/- 0,75 ° -kal, a középcsapágy magasságát pedig +/- 6 mm-el változtathatja, a választás az Öné. Az eszközáttételi arány és a rugózási ráta nem változik meg egyik beállításban sem.

Groove Tube

Groove Tube

Megelőzzük a karbantartás miatti átkozódást ...

ehelyett egyszerűen tegye a bowdent a horonyba. A Groove Tube a bowdeneket kívül vezeti a könnyű karbantartás érdekében, de távol tartja a kövektől és a botoktól, miközben megtartja a kerékpár elegáns és gyors megjelenését.

[X]

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Iratkozzon fel a GT Bicycles legfrissebb híreit és promócióit tartalmazó hírlevélre.